Siste tur på hytta🌾🍁🍂

God kveld bloggen 💫

Jeg lå og scrollet på Instagram og bestemte meg heller for å skrive litt. Hvorfor ikke et blogginnlegg istedenfor? Sånn for å oppdatere litt. Akkurat nå er Levi og jeg på hytta vår i Sverige, eller rettere sagt “stugan”, “sommerstugan” for å være helt korrekt. Vannet skal stenges imorgen og neste besøk hit blir vel sommeren 2022. Det er noe spesielt med høsten her òg, synes jeg. Fyre i peisen, se på filmer, høre luften av bølgeskvulp og være ute i crisp luft. Høsten er min favorittårstid og selvom denne hytta er perfekt om sommeren, er den like perfekt om høsten. Vi kjørte ned i dag tidlig, og fordi kjøreturen tar rundt 3.5 t + stopp osv, var vi fremme på ettermiddagen. Nå skal vi nyte hverandres selskap til og med mandag (søndagen og mandagen uten vann) . Jeg føler man vokser så mye sammen ved å reise bort fra gamle vaner. I tillegg skaper vi gode minner og fine bilder man kan ta med seg inn i vinterhalvåret. Jeg blir som regel skikkelig tung i hodet og kroppen i januar, da snøen har vært her en stund og alt det fine med snøen da har blitt slafs og surt. Da er det viktig men et galleri fullt av fine og koselige minner. Jeg holder på med det atm 😊

Ellers har det skjedd litt annet. Det gjør som regel det rett etter jeg har mannet meg opp til å skrive litt på denne nettsiden. Da legger jeg denne fra meg, for den betyr svært lite i mange sammenhenger. Men den betyr svært mye i andre. Jeg trodde jeg hadde skrevet lite her, men når jeg går inn her viser statistikken noe annet. Over 300 innlegg har jeg skrevet siden den dagen Levi ble født. Og jeg har så mange fler lesere enn det jeg noengang ville trodd. Jeg elsker også å kommunisere med dere som leser om mitt liv. Det er derfor jeg alltid ender opp her til slutt. Det er så mange som kommer med tips og bryr seg. Det er noen som absolutt skal ha noe å si også, men jeg har ikke energi til dritt slenging lenger, så det betyr svært lite. Før kunne det ødelegge dagen min faktisk. Ikke lenger😊

Skriver imorgen om den siste tiden! Konstruktiv kritikk, setter jeg pris på. Derfor stopper jeg innlegget her og kan fortelle litt mer om den siste tiden, imorgen. “Ikke for lange innlegg, Sarah..” Dét kan jeg ta til meg. Jeg bare lurer på hvordan jeg kan skrive mindre? Om jeg hadde skrevet 7 innlegg 7 dager i uken hadde de sikkert blitt like lange uansett. Tips til kortere innlegg?

Ønsker at akkurat DU som leser nå, skal vite at du er fantastisk. Jeg bryr meg om deg selvom jeg kanskke ikke kjenner deg.

Håper du får en god natts søvn og at alle de du har rundt deg har det ok❤️ Jeg er her for deg om du vil prate. Bare skriv til meg.

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top