Et innlegg fra i går..

Hei blogg!

All good?

Her går det faktisk veldig bra. Jeg ble operert på onsdag og operasjonen var vellykket🥲 Jeg tar ferie nå! Og med ferie, mener jeg hytta som alltid. Denne gangen tror jeg at Levi og jeg blir en måned i strekk. Kanskje jeg må hjem en gang eller to for noen avtaler på sykehuset, men ellers har jeg mange fine dager med Levi fremover. Håper sola holder med oss – det hadde vært digg!

Fornøyd jente rett etter oppvåkning av narkose. Livet er herrrrlig
Fornøyd jente rett operasjon 😋

Jeg ble hos mamma et par dager etter operasjon, pga smerter og litt ekstra kos. Pappaen til Levi fikk ha leiligheten og være med lillegutt mens jeg fikk noen dager fri. I går kveld følte jeg meg verre og fikk beskjed om å komme tilbake til sykehuset. De nevnte først operasjon igjen, før jeg fikk noen antibiotikatabletter. Det tok ca én time så føltes jeg ut som et nytt menneske! Så nå skal jeg gå en hestedose kur i 10 dager fremover. Gjør meg ingenting. Alt annet er jo så fint🥰

Levi er i barnehagen, mamma dro meg ut på lunsj over gata og jeg ligger nå sammenkrøllet i senga for å få igjen varme. Du hørte riktig.. Varme. Jeg fryser helt sinnsykt med 22 graders vær utenfor. Blir vel kanskje feil å sette på varme ovnen nå – vi er jo tross alt i midten av juni.

en varm kopp te hihi

Takk for god mat, gode naboer og verdens koseligste restaurant. Hvis dere er i Oslo noengang, så anbefaler jeg dere drabanten café og spiseri. De har til og med stor plass for barn å leke på. Deilig hvis man møtes på lunsj med barna sine. Det gjør det jo litt lettere😊 Imorgen skal Levi noe spennende. Og jeg skal heie! Mer om det senere.. Skal se om jeg finner noen bilder fra idag som jeg kan legge ut.

fine mamsen min med kaffe bart 🤗
Takk for at jeg får lov til å spise lunsj i pysjen min, sjef. Han er den søteste mannen i verden! 

 

Xx S

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top