🚙☀️ Hjem fra hytta!

God mandag🧡

Håper du har hatt en god natt. Levi var litt urolig og sendte ut noen go’bomber med gass gjennom nattestimene. Han sliter litt med fordøyelsen (merk: dette er ikke så uvanlig for barn med downs syndrom har jeg hørt.) Han bruker et pulver som heter “movicol” i drikken sin ved behov, men i og med at vi var på hytta, hadde jeg ikke noe med. Det resulterte i en 10/11 oppvåkninger på meg, men sove kan man gjøre når man blir gammal. Eller ikke. Håper jeg får en time på øyet før jeg skal trene ikveld. Du skjønner, kroppen min har tvunget meg til å begynne og trene. Hodet er litt forvirra, men ryggen min er snart helt ødelagt hvis jeg ikke gjør noe med det NÅ. Jeg fikk til 3 økter forrige uke, og skal klare 3 denne også! Jeg merker at jeg har det mye bedre psykisk allerede. Heia meg selv og klapp på skulderen👏😀

Selvom natten har vært litt kjip, fikk jeg i gjengjeld oppleve morgenen på hytta. Flammer i peisen, te i koppen og barne-tv bestemt av sjefen sjøl. Føltes ut som søndag, selvom det er mandag. Sendte melding til barnehagen og sa vi hadde en kosedag hjemme i dag, men jeg vet ikke om jeg vil kalle 4 t i en bil med en sta unge, for kos. Han oppfører seg som regel eksemplarisk på denne strekningen, med unntak av noen overtenninger her og der.
Levi sjefer mye om dagen. Jeg trodde han hadde prøvd å teste grensene mine i en lang periode nå, men i det siste har det tatt helt av. Det er veldig søtt på én måte da jeg ser tydelig at han vil bestemme og gjøre ting selv, men noenganger må jeg bite mwg hardt inne i kinnet da han begynner å “gråte” hvis han ikke får det som han vil. Med “gråte” mener jeg en falsk grining uten en eneste tåre. De sier i barnehagen at han er tidenes skuespiller. Jeg er helt enig. Ser man ikke Levi på en teaterscene i fremtiden begynner jeg faktisk å undre. Han elsker å showe, elsker oppmerksomhet og elsker seg selv. Han er også ekstrem omsorgsfull, kjærlig og blid store deler av tiden. Han er virkelig helt perfekt i mine øyne. Jeg klyper meg fortsatt i armen over at han er min sønn – hver eneste dag. ❤️

Nå ankommer vi grensen til Norge hvert øyeblikk. Da er det ikke altfor lenge til vi er hjemme igjen. 😊
Takk for nå hytta! 🍁

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

2 thoughts on “🚙☀️ Hjem fra hytta!

  1. Nyyyydelige bilder, og vakkert skrevet som alltid. Her skal du få et tips for god fordøyelse. Funker som fjell for både min og Elliots kranglemager.

    Noen spiseskjeer med chiafrø i et glass. Fyll ca glasset halvfullt med vann. La stå i 29 min eller mer (kan oppbevares i kjøleskap noen døgn). Det blir en slags grøt som ikke smaker noe. Sklir ned som bare det for Elliot. Gi noen teskjeer i ny og ne når magen krangler, og drikk vann etterpå. Funker mirakuløst! 🪄

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top