Lørdag 17.10.20

Hei dagbok. 

Jeg er så overrasket over gutten min. Ingen feber, godt humør og klar for alle måltider. Overrasket over at han ikke har blitt dårlig av vaksinen (enn så lenge), og fortsetter det slik, skal han absolutt I barnehagen på mandag. Levi elsker barnehagen og hver morgen snakker vi om ‘venner’. (tegn for venner) Han har mange gode relasjoner med de andre på avdelingen, og jeg opplever glede og kjærlighet hver eneste dag Levi kommer inn i barnehagen. I tillegg har Levi en støttepedagog som heter Kari. Kari er så mye for Levi, men like mye for meg. Hun tok over en bit av rollen til mormor etter hun døde. Det var så tett innpå med ny støttepedagog og tap av mormor på samme tid så hun ble automatisk en person jeg lente meg ekstra på. Jeg elsker henne. Og alt ved henne. Vi har samme mål for levi og hun er så menneskelig. Jeg vil for alltid bry meg om henne, og når levi ikke lenger er i barnehagen blir hun ikke kvitt oss dessverre. Tror hun er glad vi ikke blir borte noen gang, men jeg minner henne på det stadig vekk😅 Nå er du stuck med oss for alltid!

Vi startet dagen klokken 06.15 i dag tidlig. Levi strøk meg på kinnet og sa “hei hei MA”. Jeg var så trøtt at jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre. Hakkebakkeskogen, to kopper kaffe og frokost gjorde det lettere. Vi begynte å sortere lekene til Levi – altså jeg rydda, og han rota det ut igjen 😅🤭

2,5 time med rydding/sortering/kasting av leker en tidlig lørdags morgen😊

Deretter dro babydaddy en tur ut med Levi og jeg dro nesten direkte til tanta mi. Hun skulle nemlig i bursdag til en venn og jeg hadde lovet å sminke henne. Hun er så utrolig vakker fra før, men jeg må si at både hun ble sykt fornøyde. Hun er mor til fire og bestemor til to. Men se på henne da. Jeg blir jo helt forelsket selv. Hun mente jeg burde bli makeup artist! Det er absolutt et kompliment. Jeg sminker meg aldri, men elsker å se på sminkevideo på YouTube på kveldene når Levi har lagt seg😋

Jeg elsker deg tante❤️
Du er en av de vakreste jeg vet om❤️

Når onkel og tante ble henta for fest, ble jeg selvfølgelig igjen. Dette huset er et spa. Og jeg er helt alene her. Skal ta meg et bad snart og nyte musikken jeg spiller, som faktisk går i ALLE rom! Elsker å ha rike familiemedlemmer ass. Hvem trenger Farris bad liksom? 🤪

Også har du meg. Som kun er 29, men ser eldre ut enn tanta mi🙄 Småbarnslivet skylder jeg på. Jeg burde kanskje fikset meg mer, men jeg orker ikke. Jeg føler glede av å gjøre andre glade. Jeg trenger ingenting mer enn å se at andre har glede av noe jeg kan gjøre/si. Utseende spiller vel ingen rolle. Dét er min mening😊

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

4 thoughts on “Lørdag 17.10.20

  1. For en kåk og for en dame. Nydelig sminket. Så herlig at Levi er frisk, håper han fortsetter med det. Utseende betyr ingenting, men du er 29 og naturlig pen 🙂 Ha en fortsatt fin dag og helg 🙂

  2. Takk for at jeg har fått lov å bli kjent med dere og får tilbringe så mye tid med storsjarmøren og godgutten Levi❤ Han fyller meg med kjærlighet hver dag og lyser opp dagen for alle på avdelingen🥰

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top