Influensavaksine 💉đŸ©č

Da er det fredag igjen! Levi er hjemme fra barnehagen i dag, da influensavsksine stod for tur pĂ„ morgenen. Vi har fĂ„tt ny fastlege og det var Levis fĂžrste mĂžte med han i dag. Vaksinen var et lite hyl, ellers ingen tĂ„rer. Superflink er han, som alltid! Vi mĂ„tte vente 30 min pĂ„ ventevĂŠrelset pĂ„ legekontoret. PĂ„ den halvtimen danset han for pasientene som ventet pĂ„ timen sin, lagde litt dramatikk ved Ă„ rope “au” og vise bomullsdotten som var teipet pĂ„ armen til alle rundt seg. Snudde meg i 1 sekund og da hadde han klart Ă„ rive ned langspeilet pĂ„ veggen som da selvfĂžlgelig knuste i tusen knas. Hele ventevĂŠrelset skvatt, men speilet satt ikke godt fast pĂ„ veggen sĂ„ de beklaget like mye som meg. “NĂ„ mĂ„ dere sikre veggpynt, legesenter. Levi er nemlig en del av dere nĂ„. 😂”

En glad og fornĂžyd gutt etter 30 minutter med en liten scene pĂ„ legekontoretđŸ€Ș

Denne helgen er forbeholdt noen turer, kos i sofaen med dyne og film og sikkert en dose paracet og lignende. I fjor ble Levi veldig dĂ„rlig etter influensavaksina, men vi slapp hundreognitti turer til UllevĂ„l resten av vinteren, sĂ„ denne helgen og evt uken gĂ„r nok til Ă„ komme seg over alle bivirkninger denne vaksinen gir. Jeg har fĂ„tt vasket hele huset, skiftet pĂ„ senger og gjort alt klart praktisk, sĂ„ det blir koselig Ă„ vĂŠre hjemme og ta vare pĂ„ sykt barn. Er sĂ„ deilig nĂ„r alt er ryddig rundt meg – det er en av de beste fĂžlelsene jeg vet!

Forresten! Levi sov i brannbilsengen sin hele natten. Det tok ikke lang tid fĂžr han falt til ro i den. Tenk at han har fĂ„tt stor seng – tiden flyr av gĂ„rde!

HÄper Levi ikke fÄr feber fantasier nÄr feberen kommer. I fjor ble jeg ganske redd nÄr han sÄ ting som ikke var der.. Husker jeg hadde det som liten selv. Lurer pÄ hvorfor man fÄr det. Noen som vet hvorfor?

Uansett. Ønsker alle en fin helg❀ HĂ„per dere fĂžler dere friske og fine!

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal fÄ hilse pÄ verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har ogsÄ en hjertefeil som gjÞr at han mÄ gjennom en Äpen hjerteoperasjon etter han er fÞdt. PÄ denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det Ä bli mor for fÞrste gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top