Lørdag ☔😊

God lørdags formiddag 😴🌧️☔

Har dere noen kule planer for helgen? Jeg åpnet verandadøra i morges og konkluderte fort med at det blir inne-dag i dag. Det er så kaldt ute nå og i går satt jeg Levi opp til i fluensavaksine hos fastlegen. Valgte fredag, da han ble så dårlig av den sist. Da er det greit å ha helgen på å komme seg. Selvom han ble veldig dårlig av vaksinen sist, hadde han ingen luftveisinfeksjoner i ettertid. Det gjorde vinteren i fjor mye mindre krevende og mye mer hyggelig. Vi kjører på igjen i år og håper på samme virkning! Jeg er forresten fortsatt i lykkerus etter hjertekontrollen. Selvom det er andre utfordringer, har hjerte vært den største bekymringen for meg. Jeg er så sykt glad for at alt er bra! 😇 Leste en kommentar hvor en dame skrev at dette ville mormor vært så glad for. I bilen etter hjertekontrollen, trykket jeg nr hennes automatisk. Noenganger glemmer jeg at hun ikke er her lenger.. Det slår meg idét jeg kommer rett til telefonsvareren. Hun hadde vært så stolt, og jeg vet hun hadde ledd så mye av Levis ablegøyer. Savner henne hver eneste dag🌹

Verdens stolteste oldemor ❤️

Levi våknet i supert humør som alltid i dag. Uansett hvor morgengretten jeg er, er det umulig å være gretten foran han. Han er alltid klar for en ny dag, og like blid. Jeg tror faktisk jeg kan telle på to hender hvor mange ganger Levi har grått. Han virker så fornøyd med livet – og for meg er det alt som betyr noe. Vi trener, vi øver, vi gjør det jeg orker å gjøre. Ellers er Levi en 3 åring som er interessert i det meste hans barn på samme alder er. Dyr, biler (spesielt store lastebiler), sang og dans. Han har språk og snakker veldig mye, men mye er babling. Han tar tegn til tale fort og synes det er spennende å lære nye tegn selv. Mange av tegnene som brukes er veldig like slik vi selv ville beskrevet noe med tegn. Noen tegn er så teite/vanskelige at vi bruker våre egne tegn og det har fungert utmerket for oss.

Morgenkaffen og ansiktsmaske

 

Morgenbad med dusjsstrålen på flisene. Blir regne dampbadstuen! Snørr og slim kommer opp og ut. Beste starten på dagen. Levi elsker å bade!

 

Levi nekter å komme ut av dusjen. Da sitter man på varmekablene med kaffe og blogg..

 

Brette klær kan man også gjøre så lenge. Akkurat dér er jeg god. På multitasking altså 😊

Nå fant jeg en seng på finn.no også! Brannbilseng med dobbel køye. Jeg kunne tenkt meg noe litt mindre, men Kim vil at Levi skal få en superkul seng. Jeg fant den til en ok pris og har avtalt å hente den om noen timer. Det skal bli spennende å montere den ikveld.. Hvis Kim ikke blir med på den monteringen, har jeg virkelig en utfordring🙄 Fortsettelse følger med prosjekt brannbilseng..

Hva har gjort?! 😂 Levi burde bli glad nå ass. Bort med spinkelseng og inn med seng for en liten gutt på 3 hele år!

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

2 thoughts on “Lørdag ☔😊

  1. Så fint bilde av Solfrid, hun stråler. De gangene jeg snakket med henne, snakket hun nesten ikke om annet enn Levi. Han er en ordentlig godgutt❤️❤️ Ha en fin brannbilhekg 😁😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top