Brannbilsenga 🚒🤭

Fy fløte! I går var jeg så sliten på slutten av kvelden at jeg sovnet sittende i sofaen.😂 Å få inn et BEIST av en seng var ikke bare-bare, selvom jeg engang ikke var med på å montere den på plass. Jeg involverte slekta i galskapen også, fra Levis mormor, farmor, bestefar 1 og bestefar 2. Biler ble byttet, varebil tur/retur på 2 timer, med en stor seng på lasset og stripset bildør (som forsåvidt røyk på tilbakeveien). 🤭😂

Fornøyd mor som har fått med seg far for å hente brannbilseng.

Vi dro deretter for å kjøpe madrass da jeg plutselig fant ut at madrassen til sprinkelsengen er altfor liten. Kim mente vi kunne legge den i brannbilsenga og lage en madrass av dyner osv så lenge. “Nei nei nei”, sa jeg. Skal det være så skal det være. Jeg brukte tid på å finne en sjappe som hadde madrass i størrelsen som passet til sengen. Fant en madrass på barnas hus. Kommer deretter hjem igjen til fullt hus med besteforeldre og en fornøyd Levi. Finner ut at sengen er MYE større enn vi trodde. Brannbilsenga er en 90 x 200 seng! Ut igjen for å bytte madrass, videre til Jysk for å kjøpe ny madrass. Rett før 18.00 var alt kjøpt inn og det var bare å sette sengen på plass. Levi har ALDRI vært så i ekstase noen sinne. Han er så fornøyd!!! 😀 Dét burde han være – og den senga får han ha til han er 15 år. Merk mine ord 😅

Da jeg fant ut at senga var dobbelt så stor som vi trodde..
Fornøyd gutt som sorterer bøkene sine i hylla som jeg klarte å drille opp sjæl 😋
Her skal vi gjøre det så koselig💫🌛⭐

MEN! Å tro at en 3 åring bare elsker å sove i ny seng og sier god natt første kveld, var kanskje litt for optimistisk. Han ser på denne brannbilen som en lekeplass og forstod ikke helt at dette var en seng han skal sove i. Han kom tassende ut i stua frem til 21 draget i går kveld, men alle kosebamsene sine. Jeg la meg i underkøya med han hver gang og endte med å skalle også – hver eneste gang! Dette er en tilvenning og dette må vi bruke tid på.. Har noen noe tips? Jeg tenker at jeg får legge meg med han hver kveld til han sovner.. Kanskje det fungerer?

Det endte hvertfall opp slik i går kveld.

Montere tilbake spinkelseng og sette ved siden av brannbilsenga🤪

I dag har jeg sovet til Kl 11.00. Vasket brannbilseng, sortert litt leker, lagd høstgryte av alle rester fra kjøleskapet og lekt med Levi. Resten av dagen blir mer opprydning av leker, en tur på lekeplassen og film. Digg at middagen ble laget Kl 12.00 – da slipper jeg å tenke mer på den biten i dag.

Dette var ca det som var igjen i kjøleskapet!
Vòila! Smakte superdigg – og Levi elsket det!

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

One thought on “Brannbilsenga 🚒🤭

  1. Du er dyktig Sarah 👌 setter du deg mål så fullfører du alltid. Stå på jente. 💕 klem til dere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top