Kimmen min

 
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hallo, lesere!

Hvordan er det med dere? Tusen takk for tilbakemeldinger på mitt forrige innlegg. Jeg setter også så stor pris på innspill om hva jeg kan skrive om, eller spesifikke spørsmål dere lurer på. Jeg har fått noen allerede, og er i gang med å svare så godt jeg kan. Jeg tenkte jeg kunne filme og skrive litt om hverandre, det blir morsommere for meg også. Det er vel ingen hemmelighet at jeg er glad i å skrive laaange innlegg, og det kan jo være fint å ta det over en liten prat til kamera istedenfor noen ganger. Skravle kan jeg også.

Apropos å prate til kamera. Jeg legger ved et «lite» (haha) klipp om hvordan Kim og jeg møttes, altså vår første (andre) date. Jeg lagde den akkurat, og skal bare få den lastet inn på macen min. Dette ble spontant og jeg føler meg egentlig lite vakker om dagen skal jeg være ærlig.. Men jeg synes også det riktig at jeg lager den ujålete, for det er slik jeg er nå. Jeg er litt sliten. Da er det vel på sin plass å se litt sliten ut også, tenker jeg 😉

Noe av det handler om Levi, og at han sliter med å sove godt om nettene fordi han har så store mandler. Dette gir igjen luftveisinfeksjoner, noe som har pågått i 3 uker nå. Kim og jeg sover fortsatt på «vakt», fordi Levi sliter litt med å puste. I tillegg blir nesen tett og da er det ikke rart lillegutt blir urolig. Det er veldig slitsomt for oss alle, ikke minst for Levi, og jeg har vært i dialoger med spesialister om å få en søvn overvåking av han. Den skulle vi vært på for over 3 måneder siden, men vi ble litt «glemt» bort i systemet som de så fint fortalte da jeg lurte på om vi snart hadde time for dette, og vi sitter derfor og venter på ny henvisning. Håper de da ser at noe må gjøres, for jeg tror ikke det er normalt å sove slik. Jeg har ingen å sammenligne med, men å høre barnet ditt snorke høyt er ikke så hyggelig. Jeg klarer ikke å sove når han er sånn. Heldigvis er Kim roligere der, og lar meg få sove om nettene slik at jeg har energi til å ta han når han våkner på morgenen. 

Noe av det handler også om vonde følelser knyttet til familie. Det er for personlig å prate om, men det gjør noe med meg. Jeg er ganske lei meg, og vil helst bare ligge under dyna til tider. Heldigvis har jeg en sønn som drar meg opp, men likevel skulle jeg ønske noen aspekter i livet mitt forandret seg eller var annerledes. Jeg skal prøve å gjøre noe med det, men det er vanskelig når det ikke alltid er opp til en selv. 

Dette ble klaging, men det er litt av realiteten i livet mitt nå. Kanskje dere finner det mer underholdene å se videoen under. Dette var desidert den flaueste episoden jeg har opplevd hittill, i livet mitt. 

Ønsker dere en fin kveld videre <3

 

video:Sarah + Kimsa

 

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

5 thoughts on “Kimmen min

  1. Hahaha! For en lættis og fantastisk søt historie! Lo masse og gråt en skvett. Livet ass. Det er ikke mulig å forutse noe av det og det er det som gjør det verdt å leve. Fant deg via mammahjerter, og takk og lov for det, for du er dritkul! Gleder meg til å følge deg videre🙌🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top