Lately

Hei fine dere.
Jeg går ikke så ofte inn her på bloggen, men hver gang blir jeg overrasket over at dere vil lese om oss. Jeg fikk fortalt av en venninne i dag at det kan bli mye tekst å lese, så jeg burde kanskje tone ned skrift og vise mere bilder. Jeg kan være enig – men det nye kameraet jeg ønsket meg mens Levi lå i magen er for stort for meg å håndtere. Jeg har alltid elsket å ta bilder, men det er viktig med et kamera som du føler du… kremt.. mestrer😄 Derfor skal jeg prøve å selge det på finn.no og skaffe meg et litt mindre kamera som jeg kan ta bilder/filme med. Jeg fant et som passet meg perfekt. Men det kostet 44.000 kr, og det er uaktuelt og egentlig ganske komisk at jeg ønsker meg et kamera men glemmer å sjekke prisen på det først. Jeg har noen mobil-bilder jeg kan vise! Levi er frisk fra Noro-virus og selvom hele slekta ble smittet med oppkast og diarè, er vi glade vi alle er på beina igjen. Levi er ikke på beina, men han ruller over til magen med godt humør😀 (og litt sinne fordi han ikke helt har forstått hvordan han skal snu seg tilbake til ryggen ennå)..

Nå vil jeg plutselig skrive mye mer, men nå føler jeg det blir for langt. Ha en fin natt alle sammen. Kim jobber natt, så da er det kun min beste venn og meg i hus😀 Vi skal sove  (forhåpentligvis) xx

I det siste har vi:

Blitt friske fra virus

Handla i Sverige. Skulle ha erstatning og pepsi max……..

Vært hos mommo og kosa litt💞

Der prøvde jeg en gammel leppestift jeg brukte før.. Den kasta jeg for å si det sånn. Jeg har forresten også blitt brun i håret. For å ligne mer på Levi såklart 👌😀

Vi har sett på kunst med papsen min. Falt ikke i smak hos noen av oss. Skal ikke på kunst med disse mannfolka mer hvertfall. Levi var interessert da.  Gutten til mammaen sin, det😉

Levi klarer å sitte i egen spisestol på resturant😍 Dette er en milepæl jeg aldri vil glemme. De små øyeblikkene – som også gjør hverdagen litt enklere plutselig.

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

5 thoughts on “Lately

  1. Synes slett ikke du skriver for langt, for det er så interessant 🙂 Og hjerteknusern blir bare vakrere og vakrere <3 Den kunsten, mannen på gulvet (med lang arm) hadde vært noe og hatt i stua. Ha, ha 🙂
    Forresten: Fortsett å glede deg over framskrittene :-), i likhet med alle som har barn.

  2. Gode, fine Bjørg. Jeg setter så pris på tilbakemeldingene dine. Selvom jeg aldri har truffet deg føler jeg at jeg kjenner deg litt. Tusen takk for fine ord. Jeg er jo glad i å skrive, og da kan det kanskje bli litt mye noen ganger? Jeg heier også på tekst! Hvertfall når man ikke oppdaterer hver dag 🙂 Ja, Levi er et sjarmtroll. Elsker han så høyt at jeg sprekker. Ja, tror ikke den hadde vært så anonym i stua gitt. Hahahaha. Stor klem

  3. Hei Sarah og nydeligste Levi ❤️
    Har fulgt dere fra dag en. Aldri før har jeg lest eller interessert meg for blogg. Men ærligheten, temaet, hverdagen, fasene, sorgen, kjærligheten og ikke minst deres Levi er grunnen til at vi/jeg leser og ønsker å lese mer. Jeg gleder meg alltid til nye oppdateringer, og digger de lange innleggene. Du minner deg selv stadig på at dette er «din» blogg. Fortsett gjerne med lange innlegg, og bilder 🙂 Jeg tror du gjennom denne bloggen hjelper så mange i samme situasjon til og få satt tanker i perspektiv.
    Fortsett og gled deg over alle fremskrittene og alle «første gang» hendelsene med lille go?gutten. Lev i nuet og fortsett og være den ærlige, ydmyke og omsorgsfulle personen du er. Og for Levi er du verdens beste mamma (med OG uten den dårlige samvittigheten). Fortsett og stå på som du gjør, men ta vare på deg selv og forholdet etter beste evne. Jeg heier på deg, Levi og deres forhold ❤️ Gleder meg til neste oppdatering 😉
    Klem til dere

  4. Hei Sarah 🙂
    Jeg er så enig med det Stine Camilla skriver over. Jeg elsker å lese det du skriver og vil gjerne lese lengre tekster slik som du beskriver. Gjennom tekstene føles det som at du snakker direkte til meg og slik føler jeg er med deg hele tiden.
    Kjempefine bilder av dere alle sammen. Nå kan jo Levi sitte på en barnestol, når vi skal på cafe en dag 😉
    Klem fra meg og nuss til sjarmtrollet!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top