Dritt lei

For noen timer siden løp vi rundt i gangene på riksen for å gjøre forberedelsene til Levis operasjon. Blodprøver, røntgen, hjerteultralyd osv. I tillegg ble vi fortalt at Levi skulle bades ikveld slik at han var klar for operasjon i morgen tidlig. Vi har sitti på et rom i flere timer nå i påvente av samtale med kirurgene som skal operere han. Istedenfor kommer to sykepleiere inn og sier at Levi IKKE skal opereres imorgen alikevel. Sannsynligvis på fredag men ingenting å love. Grunnen var at kirurgene hadde høstferie?!  Så her sitter vi.. Etter en natt med nervøsitet, angst og lite søvn. Vi får pakke alle sakene våre og dra hjem igjen, med en slapp og liten Levi. Jeg er forbanna og lei meg. Hvordan kan det være så viklende og lite forutsigbart? Dritt lei.

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

One thought on “Dritt lei

  1. Uff det skjønner jeg godt. Dere er mentalt forberedt at det skal skje i morgen, så blir det utsatt. Lykke til i hvertfall

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top