❄❄❄

Ha en fin dag på jobb, Kim! 😂

Levi sover store deler av natten. Han sovner ca rundt 23.00 hver kveld og våkner i 08.00 tiden. Det er deilig at han sover om natten men han sover lite gjennom dagen. Jeg leste at babyer på 6 mndr skal sove ca 15 timer i døgnet og akkurat der er han ikke. Han er så nysgjerrig og våken og bra er jo dèt, men noen ganger hadde det vært litt digg med en cowboystrekk på sofaen i løpet av dagen.. Hehe.

Planen om å besøke mommo i dag ble lagt fort på hylla da jeg så ut av vinduet. Vi blir inne. Tror ikke jeg kommer èn meter fremover med vogna for å si det sånn😀

Fra torsdag-lørdag sov Levi og jeg hos mamma. Vi tok frem saksa en kveld og fjernet ‘fjonene’ rundt omkring på det lille hodet hans. Han har jo mistet all håret i bakhodet og det så ikke bra ut på slutten der.. Det resulterte i en classic bolleklipp😂✂

På lørdagen hadde vi middagsbesøk og igår var Mikail og familien her. Det er nesten 6 måneder siden jeg så Mikail sist og jeg var redd han hadde glemt oss men der tok jeg feil. Masse kyss på kinnet og latter😄 Han er en av de fineste personene i livet mitt og jeg har savnet han SÅ mye❤ Mikail og familien hans er en del av oss og slik håper jeg det alltid vil være.

Forresten! Gratulerer til alle mødre på morsdagen i går. Jeg fikk gratulasjoner både på bloggen og på meldinger. I tillegg fikk jeg frokost og blomster av gutta mine⚘⚘ Det varmet hjertet mitt. Tusen takk. Hadde dere en fin morsdag? En liten ekstra oppmerksomhet er det som betyr no spør du meg. Trenger ikke koste en krone.

I dag smiler jeg fordi jeg slipper å gå ut av døra. Ønsker dere en fin dag i snøværet, ute eller inne.❄ Klem fra meg

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

One thought on “❄❄❄

  1. Har. Ikke vært ute av døra sjøl Hehe. Noen unger sover på natta og lite på dagtid. Madeleine var en av de hun sov fra klokka halv sju til klokka åtte dagen etter, hun sov en halvtime i løpet av dagen. Fra hun var åtte måneder så er han lik henne så blir det dårlig med powenap

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top