Lille trille

Hei, fine, omtenksomme lesere. Dagen i dag har vært slitsom og trist. Levi har gulpet en del de siste dagene  og da gulpinga begynte å gå over til oppkast i store mengder, begynte jeg spekulere litt.. Jeg våknet med migrene, selv etter en god natts søvn og da jeg omsider bestemte meg for at en tur ville være godt for oss begge endte den ikke lenger enn til dørstokken. Han spydde over hele ulldressen sin og jeg tok kontakt med legevakten. Jeg dro alene, og etter 2 times venting kom vi inn til legen. Han snakket med A-hus og sa vi skulle dra rett dit om han fortsatte å kaste opp. Jeg dro hjem igjen til mamma og etter en liten flaske melk kastet han opp overalt. Det kommer ut av nesen og munnen og jeg merker han blir redd. Jeg får så vondt i hjertet mitt! I tillegg fikk han diarè og jeg så at leppene hans var tørre. Jeg ringte Kim og sammen dro vi til Ahus. Der får vi beskjed om at det har blitt en misforståelse. Vi hører til Ullevål og setter kursen dit istedenfor. Ennå mere venting.. Levi hadde feber og blodprøver osv ble tatt. Vi prøvde å gi han litt melk og litt smoothie, men igjen kom det rett opp. Vi dro hjem igjen for å vente på prøvesvarene og etter 30 min fikk vi beskjed om at han er rimelig dehydrert og trenger væske. Han går jo på vanndrivende medisiner etter hjerteoperasjonen så væske for han er jo ekstra viktig nå. Nå skal vi gi han en liten slurk melk hvert 10. minutt gjennom natten. Klarer han å holde på det, kan han være hjemme. Hvis det fortsetter slik det har gjort, må vi kjøre ned igjen. Jeg håper han klarer å holde på væsken for dette er veldig slitsomt. Stakkars lille Levis’en vår. Selvom ting ikke er prima mellom oss om dagen, er det godt å være sammen i sånne stunder som det her. Håper feberen går ned og at det vil bli en bedre morgen ❤ God natt.

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

2 thoughts on “Lille trille

  1. Huff stakkars lille Levi ❤️ Håper han blir frisk igjen snart 🙏🏼😍
    Og kjære dere to, håper dere finner ut av det og det blir bra mellom dere igjen!! Dere er så fine sammen ❤️ Jeg heier på dere!! Å slenger med at det er sykt tøft å klare ett forhold med små barn og alt som hører med. Men ikke gi opp ❤️
    Bare si ifra om du vil ha noen å snakke med vakre du❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top