Operasjon

Hallo.
Jeg har nok med å være mamma om dagen. Levi puster fortere og trenger operasjon. Vi var på hjertekontroll på fredag og på ettermiddagen ringte overlegen som undersøkte han og fortalte at legene hadde hatt et møte og var enige om å sette han opp til operasjon. Så nå er det bare å puste med magen og ta vare på lillegutt – og hverandre. Vi har ikke fått dato ennå, men jeg vil tro vi får vite det denne uken. Han skal hvertfall opereres innen 4 uker. Jeg skriver mer når jeg føler jeg har overskudd til det. Ønsker dere en fin dag. Stor klem

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

8 thoughts on “Operasjon

  1. Masse lykke til ❤️ Dere er fantastiske foreldre.
    Jeg tenker støtt og stadig på dere, ig synes det er spennende og få følge deres reise.. har selv er hjertebarn, så føler liksom ekstra med dere❤️ husk at de er de beste som jobber på riksen, og de gjør alt for at Levi skal ha det bra!

  2. masse lykke til Sarah , Det her vil sikkert gå fint , de er flinke legene nå i dags.. Levi er den skjønneste gutten man kan tenke seg og bare operasjonen blir ferdig nå så får både han og dere det litt lettere :-)…. tenker på dere:-)

  3. Ååå, kjære dere ❤️ Tenker på dere hele tiden, men litt ekstra nå. Og sender dere alle tre en god klem ❤️

  4. Masse lykke til alle 3, og husk å ta vare på dere sjøl nå i ventetiden.<3 Det vil vel helst gå bra, men uvisshet er tungt å leve med. (y) <3 Bamseklem fra meg

  5. Masse lykke til❤️
    De som jobber på riksen er fantastiske, dette går bra👍
    Jeg har en gutt med downs som nå er 9 år, han ble operert når han var 9 uker.
    Bare ta kontakt om du har lyst.
    Mvh nina

  6. Lykke til dattra mi blei operert når hun var 6 månder detter kommer til å gå veldig bra. Stå pån😚

  7. Tenk så godt det blir for dere å få dette overstått. Ønsker masse lykke til, dette kommer å gå så bra. Dere er fantastiske, det har vært så morsomt å følge bloggen og den utviklingen som dere og lille Levi har vært gjennom siden han kom til verden.
    Ser fram til den dagen, da du igjen finner tid til bloggen, kommer til å klikke inn ofte også i fortsettelsen, når den måtte komme. Tenk på dere selv og ta vare på hverandre! Kan ikke annet enn å ønske masse lykke til igjen :), Mvh Anine

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top