Hei sveis

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hey hey halå! Eller hei sveis kan jeg vel si. Sjekk den manken?! På tide å ta med din 5 uker gamle baby til frisøren? 

Det bøtter ned i dag. Helt greit for meg ass, da slipper jeg å ha dårlig samvittighet for å være inne. Jeg har vært ute en tur da, med kusina mi. Hun fikk en datter 6 uker før Levi ble født – er så fint å ha noen å dele mamma-livet med. Hun har hjulpet meg flere ganger, med gode tips og råd. I dag har jeg derfor kjøpt et bæresjal og en ny ammepute – som jeg kommer til å bruke bak ryggen når Levi får flaske. Jeg har så sinnsykt vondt i ryggen om dagen. Jeg kom entusiastisk hjem med poser, i håp om at Kim skulle si «Fy flate, så smart at du tenkte på det Sarah», men enkel som han er, ser han bare på tv´n med Levi i armene og sier «drit bra, jenta mi. drit bra»?. Tidligere i dag snakket Ulf (kompisen til Kim) og vi om hvor mye disse babybutikkene tjener på oss – alt koster så utrolig mye penger og vi tror vi trenger alt. Jeg sa en gang at jeg ikke skulle kjøpe unødvendige greier, men jammen meg har jeg blitt bitt av basillen gitt. Levi bryr seg ikke, men jeg føler meg som verdens kuleste mamma med nye klær og dilldall. Takk for penger til bæresjal pappa – jeg vet du leser 😉 

Ellers skal jeg prøve å endre litt på designet på bloggen. Jeg må føle at den er akkurat passe oversiktlig nok – kanskje det motiverer meg til å skrive mer. Jeg føler jeg heller lar være å blogge om jeg ikke har noe interessant å skrive om, men jeg har blitt fortalt nok en gang at det er hyggelig å få noen oppdateringer – om det så bare er et bilde eller to. Så nå legger jeg med noen små snutter som jeg har filmet litt her og der. Jeg skal bli flinkere – i og med at det er av interesse. Nå skal jeg farge håret mitt – i en kjedelig gråfarge som står i stil til etterveksten min. Kommunegrått hår – ikke et grått liv. Her i huset er det fargerikt – Levi har begynt å lage nye lyder og han smiler mer og mer. Han fiser også, sykt høyt. «Var det deg, Kim?» «Nei, det var Levi». Hahaha! Han får oss til å le så mye. Jeg har handlet middag også.. Klarte ikke å bestemme meg så kjøpte biff, pasta bolognese og laks. Kim skal mekke – gleder meg. 

Ha en fin kveld alle sammen.

 

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

6 thoughts on “Hei sveis

  1. Legendarisk manke! Helskjønn type han Levi 😍 Huff, de vitaminene altså. For et styr! Vi fant ut at det funka veldig greit å blande de i Lipistart. Da ble det en langt mindre traumatisk affære.

  2. Ps. Arti å møte deg inne på pumperommet. Tenkte ikke engang over at det var noe rart sted å møtes heller. Hehe. Ikke tvil om at sykehus- og mammaliv flytter noen grenser (og gjør en bittelitt tussete 😉 )

  3. Hei jenta mi , og Kim , og selve gullgutten da 💙Så flink han har blitt , dere også 😄😄Ser ut som det går bedre nå , og du er i bedre humør og form😃Kjempeglad for det . Og at du kommer deg ut litt også 👍👍Topp 😍Superflinke er dere , ikke så rart med den lille dyrebare gullungen, han tar medesiner uten å gråte . WOW LEVI DU ER HELT NYDELIG GOD OG SÅ SKJØNN, SAMME SOM MAMMA’N OG PSPPA’N DIN . Så på den videoen hvor du sang for han sommdu sendte til meg , tror ikke jeg har settt så mye kjærlighet mellom dere , som da han titta på deg hele tiden , og ville kose mere i armkroken ♥️♥️Nydelig 😍 Elsker dere over alt 💋Og kos fra mommo’n din ♥️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top