Profesjonelle videobloggere

 
Jippi! Dette har vært en fin dag. Levi spiser godt fra flaske og etter samtale med lege ser det ut til at ultralyd bildene av han ser fine ut. Vi krysser fingrene for at alt går frem og opp – sakte men sikkert 🙂 Kjenner at det er litt skummelt å ha for høye forhåpninger om alt, da jeg er redd for å bli skuffa og trist om noe skulle oppstå. Men mitt nye motto er å ta livet som det kommer, time for time. I dag har alle timene vært fine, selvom jeg gråter for alt og ingenting. Barseltårer har jeg hørt de kaller det. Jeg kjenner på takknemlighet i dag. 
 
Ønsker dere alle en god natt. 
Stor klem
 

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

6 thoughts on “Profesjonelle videobloggere

  1. Ååå, så godt å høre at alt ser ut til å være bra så langt med hensyn til andre utfordringer som vi allerede vet om❤️ Barn er en ting, barnebarn noe annet” smelt” og jeg vet vi må ta en dag av gangen. Et barnebarn av gangen, men dette gir virkelig mersmak:) håper jeg får mange barnebarn for slike diamanter er bare det største:) så langt… diamonds are a girls best friend ❤️❤️ Mommo

  2. Blir så glad av å se og høre dere alle tre, dere er noen fine mennesker som jeg er så heldig å ha i livet mitt ❤️ Gleder meg til fortsettelsen både her på bloggen og til fremtiden sammen med dere ❤️
    Knusekos fra auntie C 😘

  3. Synes det er så fint å lese bloggen deres Sarah! <3 Husker jeg hadde barseltårer, gråt av alt og ingenting. Tenker masse på dere alle tre! Levi er HELT NYDELIG! Blir helt forelska, hadde glemt hvor små og hvir TUNGT de sover i starten 🙂 Ps, det går over etterhvert! Hehe. Klem fra Maiken & Ollie <3

  4. Skulle bare se om det jeg skrev i går hadde kommet på plass , sånn er det med oldemor , skal henge med å sjekke alt , måtte bytte litt her inne for og komme inn . Har aldri hatt Gmail før , men nå skulle jeg ha det 👍Har jo skrevet en lang mld før i dag , så dette er bare en prøve , for det virket som jeg fikk postet alt i går 😀♥️♥️💙❤️💙

  5. Halooo jeg digger denne bloggen!!! Så koselig å få lov å følge med, og så fint å se dere og all kjærligheten. Dere er den fineste lille familien jeg vet om! 😍 Og jeg gleder meg over at det endelig er en blogg som er verdt å lese. Blogg awards neste😁 Masse kjærlighet til alle tre.❤️

  6. Sååå fin han er vakre Sahra! Heier på dere alle tre, han har jaggu kommet til rette foreldre. Lykke til med alt, si fra når du er klar for trilletur❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top