Levi 2,5 år.

Her er Levi. 2,5 år ca. Bildene ble tatt i går før nissefest i barnehagen😊 Tiden flyr avgårde og jeg har hatt et behov for å lande. Skjønner ikke at jeg klarte å sette ord på alle følelser da Levi ble født. Det endret seg for meg. Legge følelser til side og bare gjøre dagligdagse ting som barnehage, mat, trening, leking og kos. De timene jeg har for meg selv etter Levi legger seg har gått til å ligge rett ut på sofaen og reflektere over hva jeg skal gjøre når Levi er erklært ‘frisk nok’ til at jeg kan begynne å jobbe igjen. Jeg er fortsatt hjemme, da det er Levi’s første vinter i barnehage. Det er nok å ta tak i – han er nettopp ferdig med sin tredje antibiotikakur for infeksjon i lungene. Han er i barnehagen så mye som mulig, spesielt når støttepedagogen hans er der og kan være inne med han på dager hvor det er vått og rått ute. Da blir han fort dårlig, så vi tar dagene som de kommer. Han har også søvnapné, noe som gjør at det trengs tilsyn om natten. Da er det fint å hente seg inn igjen når han er i barnehagen.

 

Lenge siden jeg har blogget nå. Det har vært et veldig trist år, som ikke har med Levi i gjøre. Min mommo døde den 26 januar og den sorgen har jeg nesten ikke begynt å bearbeide. Takk Gud for at jeg har Levi og må fokusere på han, hvis ikke hadde jeg sikkert liggi i senga fortsatt. Hun døde brått, og jeg var ganske sliten etter all sykehus de siste årene. Så frem imot å tilbringe mer tid med henne enn jeg allerede gjorde, men rett før han startet i barnehage, døde hun. Dagene går opp og ned men smilet til Levi redder alt. Jeg skal oppdatere om utviklingen hans osv. Ville egentlig bare vise hvor stor og fin han har blitt. Han har nettopp begynt å gå. Eller mere løpe kan jeg vel si. Vi forbrenner en del kalorier alle mann, for å si det sånn. Men gøy er det og Levi er i fyr og flamme 🔥

Vi snakkes. S

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

11 thoughts on “Levi 2,5 år.

  1. Så hyggelig å se at du orker å skrive igjen <3.
    Herlige bilder av den lille krabaten som sikkert holder deg "i ånde" dagen lang.
    Pass på deg selv Sarah, viktig å ta vare på helsa di selv også.
    Bamseklem fra Toten 🙂

  2. Å så stor han har blitt. Har tenkt på dere etter “mommo” døde. Hun var jo så innmari stolt av godgutten sin. Det var så kos å se bilder av ham. Som du skjønner var jeg venninne med Sol ❤ God jul til dere ❤❤

  3. Utroooolig koselig å kunne lese om dere igjen <3 Og så gøy å se sjarmisen Levi 🙂 Synd at han blir så lett syk, men moro å se at han har lært og gå (leste nettopp opp ei på 17 mndr, som ikke har spesielle utfordringer, som også akkurat har lært seg å gå). Gleder meg til å følge dere videre 🙂 Ønsker dere alle et fantastisk, godt, nytt år.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top