TÅLAMOD

Hei igjen fra oss. 

I dag fikk jeg en telefon av en venninne som etterlyste innlegg!! Jeg trenger spark i rumpa, for jeg føler at jeg ikke alltid har noe spesielt å komme med.. Jeg diskuterte litt med Kim og sa jeg trengte noen timer for å redigere film til dere. Han ba meg slenge ut noe av det jeg allerede har og ikke gjøre så mye ut av det. Levi er glad i mat, og frokost er noe av det hyggeligste jeg liker å gi han. Vi sitter som regel på gulvet, ser på Fantorangen og spiser grøt. Her er ei litta snutt av Levi som venter på frokosten sin. Denne filmen filmet jeg for 2 dager siden. Jeg har mange klipp, så hvis dere ønsker å se noe spesielt – rop ut! Jeg synes det er fint å dokumentere mye, både til oss privat men også for at dere skal se. 

 

video:Tålmodig liten gutt

 

Ønsker dere en fin kveld videre! 

S

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

2 thoughts on “TÅLAMOD

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top