Birthday girl 🎈

Yesss.. På lørdag ble jeg ett år eldre. 27 år og mamma til en liten gutt – tenk deg det. I fjor vugget jeg rundt med Levi i magen og inviterte familien på middag. Jeg lagde så mye dessert at gjestene ikke orker halvparten engang, men ostekaka ble en sikker vinner og den skal jeg lage snart igjen – enklere oppskrift finner du ikke. Jeg husker også at jeg ønsket meg et kamera av Kim, fordi jeg ville kunne ta fine bilder av bebisen når han kom.. Da vi fikk vite at Levi hadde hjertefeil og down syndrom var jeg så nede at jeg bestemte meg for å lage en blogg. Der skulle jeg filme meg selv på mitt mest sårbare. Dagen jeg skulle filme det første innlegget begynte jeg å få litt vondt, og etter noen timer lå jeg fødeklar på Riksen😀 Jeg klarte å filme like etterpå og legge ut på bloggen jeg hadde klar, så kameraet ble brukt godt alilevel. Jeg er så glad jeg har masse filmer fra tiden på Riksen når han var så liten.. Det skal vi se på når han blir større❤

I år ønsket jeg meg ingen verdens ting. Jeg ønsket meg en blid Levi og en hjerteoperert sønn, jeg ønsket meg lunsj med mine nærmeste og en drink eller to. Jeg fikk alt sammen😀 Kim, pappa, mormor, Maria, Levi og jeg spiste og koste oss. Da Maria og jeg hadde fnist oss gjennom noen drinker, dro vi hjem. Jeg sovna fra 18-21.30. Er det mulig?!😂 Maria og Kim hadde benyttet kveldssola med prosecco mens jeg lå og snorket i etasjen over. Da jeg våknet 21.30 lagde jeg bursdagsmiddagen jeg hadde kjøpt. I 23-tia var Biff alá Sarah servert😂 Jeg fikk TO kaker også. Klarte å spise opp alt i løpet av kvelden, med hjelp selvfølgelig. Tusen takk for ‘verdens beste’-kake av bestemoren til Kim og tusen takk for verdens saftigste gulrotkake av mammaen til Maria❤ Utrolig hyggelig og omtenksomt. Kake er faktisk så godt, jeg kunne spist det til middag, frokost og kvelds. Dette må Levi aldri få vite!!

Jeg hadde verdens hyggeligste dag med mine nærmeste! Før var det hæla i taket og tenna i tapen, nå er det èn drink og natta kl 18. Hehehe. Men jeg har det bedre slik.. Livet mitt gir mer mening nå enn tidligere, og det var spesielt for meg å feire min første bursdag med lille sønnen min rundt meg – selvom han selvfølgelig ikke skjønner noe av det😋😄

HIPP HURRA FOR MEG! Jeg er stolt av meg selv – og spesielt det siste året. Nå er jeg 27 år og mye spennende i vente, tenker jeg. Gleder meg til å se Levi bli større og utvikle seg dag for dag. Jeg er takknemlig.

Har dere hatt en fin helg?🌻
Klem fra S

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

6 thoughts on “Birthday girl 🎈

  1. Gratulerer med dine 27 år, Sarah!🎈Kjenner meg så godt igjen i den gleden du føler over de små tingene! Rart hvor obs! man blir på det når man har fått erfare at ingenting er en selvfølge! Egentlig er det jo ganske fint også……..!👌 Er kanskje derfor det ofte blir sagt at barna våre gir livet en ny mening!? Klem fra meg😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top