Miss u

Jeg savner dere. Savner å skrive til dere. Savner å få bli kjent med dere – spesielt dere som også deler om ting som er vanskelig eller fint i livene deres. 

Jeg kjenner på takknemlighet for at dere fortsatt leser… ingenting nå om dagen, vel og merke. Jeg åpnet bloggen nå, med lukkede øyne. Jeg trykker på antall lesere den siste tiden med lukkede øyne. Når jeg åpnet den, blir jeg jo bare flau på mine egne vegne – jeg har jo samme lesere som titter innom hver eneste dag. Tusen takk for at dere leser om oss. Jeg skal fortelle litt om hvordan ukene har vært, hvordan levi ser ut nå og litt ymse – men jeg vil lage en film. Jeg skravler faktisk fortere enn jeg skriver 🙂 

I morgen skal jeg spørre om tid til noen timer fri, så jeg kan sette meg ned et sted å lette mine tanker til dere. Jeg håper jeg ikke får en eneste dritt-kommentar av filmen, da jeg ikke er helt klar for å ta imot dritt om noen ønsker å slenge. Kanskje jeg bare sletter kommentarfeltet litt – selvom jeg fortsatt er superglad for tilbakemeldinger på sårbare innlegg. Dette er ikke en blogg for å skryte av noe, dette er en blogg for å reflektere og hjelpe hverandre i tøffe og/eller fine situasjoner i livet. 

Så… trommevirvel.. TUSEN TAKK for at du gidder å gå inn på lillelevi dag etter dag uten hell.. I morgen skal jeg prøve å “catche” dere opp siden sist. 

Slenger med noen bilder av rampegutten min 🙂 

  

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

5 thoughts on “Miss u

  1. Jeg syns du er tøff, tøff som deler at livet ikke er topp, at du syns deg er vanskelig og generelt er åpent om det og slite psykisk!
    Du virker som en fantastisk dame, med mye humor, et smil på lur og den beste mammaen Levi noen gsng kunne fått!
    Jeg tenker stadig på dere og ønsker dere alt godt!

  2. Å hjelpe meg så stor han har blitt! 🙂 Det er NÅ jeg skjønner at du har vært “borte” en stund. Ja, jeg kikker omtrent daglig innom i håp om at du har oppdatert <3

  3. Så stor og god han er 😍 Ja er innom daglig for å se om du har kommet med ett nytt innlegg. 😁😁 Elsker å lese det du skiver 💛

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top