Noro-virus

Heihei.
Da Kim var på vei til Amsterdam på guttetur på torsdag, fikk jeg en telefon fra Ullevål på kveldinga. Prøvene viste noro-virus (omgangssyke) og både Kim og jeg har fått smake litt på det viruset vi også. Kim måtte visst løpe fra restauranten i går kveld før de skulle på konsert og jeg har skrubbet hele leiligheten med klorin samtidig som jeg har løpt på do i hele dag. Levi er hos svigermor og blir tatt godt vare på. Han er slapp, men blid og oppegående. Jeg skulle egentlig hente han i dag men jeg vet ikke om jeg er i stand til å mestre et sykt barn samtidig som jeg selv løper opp og ned på do som en gazelle. Jeg gråter mye over dårlig samvittighet ovenfor Levi, men jeg burde være glad for at han har et sted å være med kjærlighet og omsorg rundt seg. Jeg savner han så mye, så nå må jeg bare bli bedre til i morgen så jeg kan holde rundt han igjen. 😊😊😊😊

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

4 thoughts on “Noro-virus

  1. God bedring til dere alle tre! Småbarnslivet og sykdomsperioder er tøft nok i seg selv! Og når man er ekstra sliten, som dere sikkert er, etter alt dere har vært igjennom disse månedene blir det mye å takle. Ta i mot all hjelp dere kan få og ikke ha dårlig samvittighet for det! Det er flott at dere har så mange rundt dere som er glad i dere!👍

  2. Hei sarah! Håper alt er bra med deg og dere<3 Har mista alle nr på den dumme telefonen min og finner deg ikke på fb, send meg en sms med nr ditt, eller en mail :p hadde vært koslig å møtes en dag 🙂 Ps. Vi har også akkurat hatt en runde med noroviruset🙄 Hurra for barnehagestart! Klem fra Maiken & Ollie

  3. Hei Maiks! Så kos med melding fra deg. Tekster deg etterpå så har du nr mitt! Hadde vært koselig å treffes snart ja:) Noro-virus er noe herk! Håper lillegutten deres er bedre! Klem fra oss

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top