Super-Levi

God formiddag. Vi er tilbake på Ullevål, forhåpentligvis for en liten visitt. Selvom vi har klart å gi Levi små mengder melk gjennom natten, har han fortsatt tørre bleier. I tillegg fikk vi et par fulle bleier av noe helt annet enn urin på morgenkvisten💩 Allmenntilstanden hans er forsåvidt bra, men det er jo viktig at han ikke er dehydrert så nå venter nye blodprøver osv. Humøret er litt bedre for alle mann i dag – har sikkert noe med tiden på døgnet å gjøre også. Han har nok et mage-virus, noe som ikke er uvanlig i disse tider..
Jeg føler meg egoistisk når jeg braser ut i tårer og nevner jeg er sliten, men jeg er jo sliten og bekymret. Noen ganger skulle jeg ønske jeg var som Kim – rolig og avslappet, men jeg har aldri vært sånn og kan ikke tvinge meg selv til å bli en annen enn den jeg er. Jeg tror og håper jeg ikke er alene om det.. Å ha masse følelser og bekymringer. Sykt barn eller ikke sykt barn. Skulle ønske det var noen å prate med helt fra Levi ble født. Noen som kunne hjelpe meg å takle alt i hodet mitt. Ikke en eneste sosionom på Rikshospitalet var å se, til og med når jeg etterspurte de flere ganger. De ringte aldri tilbake selvom de sa de skulle..

Uansett. Vi er her og Levi har det bra. Skulle bare ønske han kunne få en god mengde drikke/mat. Dessverre kan han ikke det, og det er ikke hyggelig å se barnet sitt være sulten uten å kunne gjøre noe med det.

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 112

4 thoughts on “Super-Levi

  1. Stakkars lille Levi! God bedring til hjerteknuseren <3
    Veldig synd at du ikke får mulighet til å snakke med noen, når behovet er der. Håper de "skjerper" seg, da sånt er veldig viktig i en vanskelig situasjon.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top