Luftfukter

God kveld fra oss og lille rampegutt 🌚

Igår hadde vi noen timer med barnefri. Vi tok en lunsj før vi endte med å krangle om et eller annet.. Haha. Anyways… Beste thaimaten finner du i en liten gate i sentrum. Jeg dro den langt…  med forrett og ekstra grønnsaker til favoritt-retten min. Dyrt men SÅ verdt det. Prøver å finne ut hvordan de lager denne retten for da hadde jeg lagd den hver eneste dag😄😍🍶

På mandag var Levi og jeg på besøk hos kusina til Kim’s bestefar. Mormoren til Kim, Levi og jeg ble vartet opp med nister, boller med krem, godterier, kaffe og brus.. Jeg var så mett da vi dro men ahh – så hyggelig! Jeg husker selv da farmoren min levde. Lukten i huset og alle de fine bildene og detaljene rundt om i huset hennes. Fikk en nostalgisk følelse i går da lukten var den samme. Skulle ønske mimmi var her og fikk oppleve oldebarnet sitt.. Likevel er Levi så heldig som har mange eldre damer som vil dulle med han hele tiden😄 Og han har jo mommo, som elsker oldebarnet sitt mer enn livet selv. Jeg er så takknemlig for at levi har oldeforeldre. Jeg fikk ikke muligheten til å møte mine, noe jeg har savnet litt opp igjennom årene.❤ Hvordan de var, hvordan de så ut, hva de hadde av interesser..

Over til noe annet. Jeg ønsker jeg meg en luftfukter om dagen. Levi sliter litt med å sove rolig om nettene og jeg tror kanskje det kan hjelpe med litt fuktig luft på soverommet. Jeg kan selv sove mer urolig om det blir innestengt luft. Jeg sjokklufter alltid før sengetid men jeg vil prøve den og se om det hjelper litt på pustingen. Jeg vet mennesker med down syndrom kan slite litt med dette, grunnet tettere nese kanaler. Jeg er derfor veldig spent på øre-nese-hals kontroll om en ukes tid 😊

Har dere hatt en fin dag?

Ønsker dere iallefall fin natt! ❤ Kim jobber så Levi og jeg skal sove sammen i dobbeltsenga❤ Xx

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 112

2 thoughts on “Luftfukter

  1. Det er så koselig å få se bilder av hjerteknuseren og høre hvordan det går med dere <3 Ikke legg ned bloggen Sarah, men stikk innom av og til 🙂 Bamseklem til dere.<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top