Barnefri

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; -webkit-text-stroke: #000000}
p.p2 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; -webkit-text-stroke: #000000; min-height: 14.0px}
span.s1 {font-kerning: none}

Tittei fra meg og riktig god lørdag. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I går dro Levi på overnatting hos min kjære svigermor. Hun bor utenfor Oslo med skogen som nærmeste nabo. Det er jo sååå hyggelig for Levi også – å kunne vokse opp med skog og mark rundt seg. Det er jo for såvidt bra for oss også. Jeg har jo bodd nærme skogen i oppveksten min og brukte den vittig for å klarne hodet og sinn. Gleder meg til å grille pølser og se etter maurtuer med Levi når den tid kommer 🙂 Jeg brukte gårsdagen på å vaske 2. etasje. Støvet finner du, om du så må lete litt ekstra i kriker og kroker. Kim mener jeg har OCD, og det kan kanskje stemme en smule, men det er viktig for meg å ha det rent og luftig rundt meg. 

I dag dro Kim avgårde for å hjelpe et vennepar av oss å flytte. Jeg benyttet anledningen til å gå løs på 1. etasje. Brette klær, vaske og ikke minst gå gjennom bunken med papirer som har fylt seg opp. Jeg føler jeg stadig sorterer papirene inn i riktig permer, men det hoper seg opp med nye likevel. Jeg er glad jeg er et ordensmenneske sånn sett, for jeg har aldri sett en fullere postkasse noen gang. Henvisninger, epikriser, ditt og datt. Jeg anbefaler alle som vet de skal få et barn som trenger litt ekstra oppfølging om å kjøpe permer osv allerede – det gjør hverdagen mye enklere.. Jeg husker moren til Mikail sa dette til meg rett før jeg fødte. Hun sa også at det er mye brev som kommer i den første perioden, men som vil avta etterhvert som Levi blir større. Puhhh.. (Godt å vite)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Levi storkoser seg og blir hos farmoren sin enda en natt. Nå er jeg ferdig med rydding og Kim kom nettopp inn døra. Nå skal vi spise middag og kanskje se en film? Det er også et zombie-spill på playstation som vi begynte å spille noen dager før lillegutt kom til verden – sykt skummelt men spennende! Kim spør meg titt og ofte hva planen min er om hele planeten vår fylles med zombier som spiser opp alle menneskene her. Jeg svarer; «Ehh, vet ikke? Ringe alle jeg er glade i og si farvel??» Han svarer; «Er dét planen din?!» Deretter får jeg planen hans fortalt igjen.. og igjen.. Hvis zombier tar over verden skal vi tydeligvis komme oss til Hitra på et eller annet vis. Skjønner ikke helt poenget med å reise opp til Trøndelag men jeg får vel bli med uansett. Her i huset tror noen på svart magi og zombier 😉 

Nok om det.. Ønsker dere en fin lørdagskveld, fine lesere. Klem fra meg. 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

3 thoughts on “Barnefri

  1. Hitra er da slett ikke så dumt? Jeg bor i nabokommunen, rett nord for Hitra, hi, hi. Og her meldes det ekstremvær. Men nå ser det ut som varselet er moderert noe 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top