Komisk

God mandag. Akkurat nå sitter jeg svett i sofaen. Levi er så tett i nesa (vært det hele tiden) og i ogmed at han kun puster med nesa må vi gi han noen dråper saltvann i hvert nesebor og suge ut snørra hans med en slange. Han HATER det, vi også forsåvidt, men det er så deilig når det er gjort – han puster myyye roligere. Ellers har jeg vært ei litta tur hos frisøren i dag. Dere skjønner.. Mor ville føle seg litt fresh her forleden og for å være fornuftig og spare penger, kjøpte jeg hjemmefarge fra vita. Jeg kjøpte en grålig farge men endte opp med gult. Jeg ringte venninna mi og sa jeg trengte hjelp og vi dro tilbake til vita.. Der fikk jeg beskjed om å kjøpe samme farge igjen, men den skulle sitte i en ekstra time. Vi gjorde som dama sa, og jeg endte opp med en blanding av gult og grønt. Egentlig har jeg lyst til å spasere bort på vita og gi de alle en liten tale – men jeg velger mine kamper. Rart de er så påståelig når de ikke har peiling. Jadda… Da ble det en frisørtur alikevel. 600 kr i hjemmefarge + frisør time for en kommunegrå farge. Typisk min flaks. Jeg tok jo selvfølgelig ei litta tur inn på vita igjen etter frisørtimen i dag – denne gangen for noe annet. Jeg har fått høre at det nye coco pulveret for tennene er så bra. Du skal altså dyppe en tannbørste i et sort kullpulver og pusse tennene i fire minutter – dette skal gi deg hvitere tenner med èn gang. Pulveret er helt sort så det virker skremmene for min deI men i og med at det har vært utsolgt overalt har jeg blitt smådesperat på å teste. Så da stod jeg der da.. på badet. Shavet leggene, tatt på annsiktsmaske, fornøyd med håret.. På tide å avslutte skjønnhetstimen med en go’puss liksom.. Sort skum ble det, greit nok. Men da jeg var ferdig og skulle skylle munnen ble det en sort ramme rundt tennene mine. Tror dere den sorte rammen er borte eller? NEIDA.. Ser ut som jeg aldri har pussa tennene i hele mitt liv. Tannkjøttet mitt ser råttent ut rett og slett. Jippi! Her bruker man de mest dyrebare timer på å føle seg vel, men ender opp med å føle seg uvel rett og slett. Kan ikke gjøre noe annet enn å smile, (eller ikke med de tenna jeg har nå) dette er jo bare komisk! Nå slipper jeg lue på hodet men må frem med munnbind istedenfor – blir gøyalt å veie levi på helsestasjonen imorgen 😉 Kanskje det er derfor Levi har gråti så mye i dag. Mamma’n hans ser rar ut….Haha! Tror jeg skal holde meg mest mulig inne.

Igår var Levi 6 uker! Tiden har gått så fort men samtidig sakte.. Gleder meg sånn til den operasjonen er over – vi venter bare.. På at Levi skal bli slappere og vise tegn til denne hjertesvikten. Heldigvis skal dette skje litt gradvis og vi skal på jevnlige kontroller. Neste kontroll er om en drøy uke. Håper vi får gode svar når vi skal dit, men hva er gode svar egentlig? Han må bli mest mulig sterk og rystet, så jeg håper virkelig vekten imorgen viser høyere tall enn det vi har sett hittill. Han gjør ikke så mye annet enn å spise så appetitten hans skal vi ikke klage på hvertfall. Ønsker dere alle en god mandag og en spennende valgnatt. Jeg har alltid vært politisk aktiv og jobbet som valgfunksjonær i flere år men i år har jeg ikke stemt – det har jeg ikke prioritert. Viktigere med gult hår og sorte tenner si. Jeg skal derfor holde munnen min lukket i politiske diskusjoner selvom jeg har et håp likevel 😉

Nå skal de voksne spise laks. De små får nøye seg med melk. S

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

4 thoughts on “Komisk

  1. Du var da ikke så ille på håret du da 😅
    Men ingen av dere har bedre sveis enn Levi 😉 fineste lille gullet. Gleder meg til å hilse på igjen og kose 😍💙

  2. Må le litt og da , skal lide for skjønnheten heter det , men når man skal prøve noe sånne greier så er det litt skummelt . Og du som alltid har hatt og HAR så fine tenner , og fint hår . Frisøren vet best sier nå jeg , kanskje skulle ha ringt en tannlege også før du pussa med svart 😂😂Det går over , du får det bort , og håret ditt er fint nå , nesten like fint som lillegullet sitt , ingen slår han da ♥️♥️♥️ Snakkes mere siden ♥️Love love 😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top