Dobbeldate

Da var det helg (må ærlig si at jeg ikke tenker over hverdag og helg om dagen), men to av sykepleierne var veldig glade i dag for de skulle ut i 3 ukers ferie – god stemning på intensiven med andre ord 🙂 Gleder meg til fremtiden, når vi en dag skal ta med Levi på ferie også. Den dagen skal bli fin, men først skal familien gjennom tøffe tak og jeg orker ikke annet enn å fokusere på det som skjer her og nå. Levi er 5 dager gammel og styrer skuta (helt innafor). Tårene bare strømmet på idét jeg så han med den store maska i ansiktet, men så lenge vi vet at det hjelper han, er det verdt det. Han sover godt og spiser litt melk fra kopp. Resten får han på sonde. 

Nå har Kim dratt med meg på dobbeldate (i amme-bh og pysj) med Sara og Patrik, et vennepar av oss. Skal bli koselig å komme seg litt ut og prate om Levi og alt annet mellom himmel og jord. De har vært på ferie, gleder meg til å høre hva de har gjort! 🙂 

God helg alle sammen. Ta vare på hverandre og drikk vin med måte 😉 

 

 

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

4 thoughts on “Dobbeldate

  1. Takk for titten i dag. Levi er så fin og sterk 🙂
    Ønsker dere en god helg 🙂 Håper vi ses snart.
    Klem

  2. Kusina mi ❤️ Stolt av deg og dere😍 Og Kim er bare så morsom, elsker å se videobloggene deres 😀 God helg. Klem

  3. Så koselig jenta mi ♥️Ikke at du er sliten, for det går jo i ett der oppe /og du er jo overalt 💋♥️😄♥️Må jo le av flinke pappa Kim og da, endelig fant han noe kult , hehe. Trodde han skulle kjøre rett i glassdøra jeg 💙😂søte Kim. Er glad jeg fikk kommet en liten tur i dag for og se gullet mitt, verdens vakreste , som inkluderer dere også . Så flinke begge to. Helt utrolig flott ♥️I dag får dere prøve å få hvilt bite litegrann♥️Elsker dere alle tre,mine fantastiske flotte “lille flotte familie” vi høres , nattinatt 💋Og kos♥️💙

  4. Fantastisk blogg, storkoser meg med lesing og videoene. Gråter, ler og blir helt rørt. Dere er så utrolig herlige. Lille Levi kunne ikke fått bedre foreldre❤️❤️❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top