Rutiner

 

Rutiner trengs. Pumpe, mate, kose, sove, spise, dusje.. Hvor blir alle timene av? Vi har blitt et superteam og deler på oppgavene (bortsett fra pumpingen såklart ;-)) Lillegutt er virkelig verdt alt av det, selvom jeg kjenner hvor sliten jeg er nå. Kim er superpappa og tar seg av matingen midt på natta. Han får til å gi han flaske bedre enn meg også, så den unnskyldningen er god å ha. Jeg kødder ikke når jeg sier at den ene puppen min er dobbelt så stor som hodet til Levi – bare dèt i seg selv er en utfordring. Jeg har fått smålig tegn til brystbetennelse allerede, noe som gjør at jeg må stå i dusjen med varmt vann ca annenhver time. But who cares! Skal ikke klage på noe, men shit så vondt det gjør! Pamela Anderson got nothing on me størrelsemessig da – skjønner ikke hva hu tenkte med når hu bestemte seg for å legge inn så svære brød.. FRIVILLIG! Ellers har jeg fått møtt på to leger i dag som har oppdatert oss i korte trekk om veien fremover. De har prøvd å ta av oksygenmasken han har på for å observere hvordan han puster selv. Det går ikke så bra uten, så de har nå satt på noe som kalles c-pap. Dette er en maske med ennå mere luft enn den har har hatt på til nå. Den hjelper han til å puste roligere  og jeg ser allerede at han slapper mere av. Lang pust istedenfor små korte :-)) Nå skal jeg prøve å få slappet av litt, mens Kim får besøk av en av de godeste personene vi veit om. Onkel Simon skal hilse på lillegutt for første gang – det blir spesielt og fint. <3 Takk til deg mommo (min mormor) for alle hyppige kommentarer på bloggen (haha). Du er en mester på skriving og jeg er glad du liker å bli oppdatert på denne måten. Det er jo akkurat litt derfor jeg lagde den i utgangspunktet 😉 X

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

7 thoughts on “Rutiner

  1. For ein nydelig fin gutt, og så masse fint mørkt hår. Lykke til håper alt går bra for dere❤️

  2. Gratulerer så mye med en vakker liten gutt! Masse lykke til i tiden fremover Kim og Sarah. Dere er helt rå begge to! Klem fra Louise 🙂

  3. Hei på dere , håper dere har fått sovet en time eller 2 , han blir jo bare søtere og søtere , og så nydelig når han har øynene oppe da . Skal ikke skrive så mye nå, og håper jeg ele ikke vekker dere . ♥️♥️♥️♥️💙💙💙håper du sier ifra til en lege om den brystbetennelsen , det er kjempevondt , men tror du kan få noe for det, så det ikke blir som Stein . Elsker dere alle over alt i hele verden. Har tenk og komme en tur i dag hvis dere orker , eller så sier dere bare ifra . Dere trenger all hvile dere kan få . 💋Og kos og natti natti

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top