30.07.2017

30.07.2017. 08:50. 3126 gram. 51 cm lang.

Dagen som forandret livet mitt. Jeg trodde jeg visste hva kjærlighet er, men da du ble lagt i armene mine fikk ordet en helt ny mening. Du ga meg en ny styrke, et nytt syn og en stolthet jeg ikke visste fantes. Du er liten og skjør, du er sterk og tøff – du er min sønn. 

Kim. Min fantastiske omsorgsfulle og følsomme kjæreste. Å få oppleve akkurat dette med deg er lykken selv. Jeg vil huske dette øyeblikket for evig og alltid – da vi ble en liten familie på tre. 

Velkommen til verden, lille Levi. <3 

 

 

Jente/26/Oslo. I magen min har jeg en liten gutt som snart skal få hilse på verden. Sent i svangerskapet fikk vi vite at han har et ekstra kromosom 21 - downs syndrom. Han har også en hjertefeil som gjør at han må gjennom en åpen hjerteoperasjon etter han er født. På denne bloggen vil jeg dele tanker rundt det å bli mor for første gang - til en som er litt annerledes.
Posts created 113

18 thoughts on “30.07.2017

  1. Kjære foreldre❤
    Gratulerer med dagen til nydelige Levi. Han kunne ikke vært vakrere og det har han nok etter mammaen sin (beklager Kim, men du er som du sikkert vet sammen med verdens vakreste kvinne).
    Det er rart hvordan kjærlighetsrommet i kroppen utvides med mange hundre prosent når man bærer frem og føder barn. Selv om Levi har noen utfordringer som ikke alle har, er han deres sønn og deres “normal”. Han kommer til å bringe med seg vanskelige og krevende dager, men også fantastiske dager der latter og kjærlighet vil overskygge alt. Sånn er det å ha barn❤.
    Sarah, du rører litt ekstra med alle mennesker som kommer din vei. Du har en helt, helt spesiell sjel. Jeg beundrer deg og er helt trygg på at lille Levi vil vokse opp i et varmt og etter bloggen å dømme, humørfylt hjem. Ta vare på hverandre, le litt, gråt litt og stå i kjærligheten sammen. Gratulerer igjen og lykke til i den beste rollen i verden. Mammarollen❤
    Hege

  2. Kjære fineste Sarah min og Kim ❤️
    Gratulerer igjen med verdens skjønneste lille gutt, han er til å spise opp 💙 Lille Levi har kommet til de vakreste og mest omsorgsfulle menneskene, han kommer til å få et fantastisk liv med masse kjærlighet, latter og varme.
    Jeg gleder meg utrolig masse til å se han og til å få bli kjent med han ❤️
    Varme gode klemmer fra tante, C…..

  3. Lille Levi kunne ikke vært mer heldig med familien han har kommet inn i ❤️ Gleder meg til å hilse på han- og på å følge han videre i livet😊 Stolt av deg Sarah😘 Klem fra sussa

  4. Kjære Sarha og Kim
    Må gratulerer dere med en vakker liten ny verdensborger som ikke kunne valgt en sterkere og mer kjærlighetsfull mor.Din Kim kjenner jeg ikke men sikker på at dere to vil gi den lille vakre gutten deres det han trenger av kjærlighet og styrke.❤💙💚💜sender masse gode tanker og energi til dere alle. Stor klem fra gml.naboen
    Anne-Mette

  5. Kjære Sarah og Kim💞
    Gratulerer så utrolig mye med deres vakre prins<3
    Han er utrolig heldig som har dere som foreldre, for fy søren så sterke dere er! Spesielt du Sarah❤️
    Å lese og høre dine blogginnlegg gjør meg enda sterkere som en mor, og jeg er nok sikkert ikke den eneste som kjenner på det!
    Masse lykke til med alt dere! Håper på å få truffet dere og deres vakre prins en dag<3
    Stor klem ifra Pia Johanne Lutro🌸

  6. Verdens heldigste og flotteste gutt – lille Levi – er født, og endelig er spenningen over. Den lille vakringen er bare deres, og så ressurssterke dere to foreldre er i utgangspunktet, har han kommet til de beste foreldrene. <3 Jeg er så glad jeg skal få følge lille nurket her .
    Masse gratulasjoner og lykke til Levi og foreldrene 🙂
    Bamseklem

  7. Lille Levi kommer til å få det så bra med dere Sarah, og dere med han. Gleder meg til å se dere alle❤️ Klem

  8. For en vakker gutt dere har fått! Han er perfekt på alle mulige måter, nettopp fordi han er sønnen deres. Gratulerer så mye av hele mitt hjerte <3 Gleder meg til å bli kjent med lille Levi!
    Stor klem fra Karro

  9. For en utrolig herlig liten gutt dere har fått💙 Gratulerer så masse masse😘
    Utrolig hygglig med slik blogg og fy fader så kul videoblogg. Du er tøff og sterk og byr på deg selv. Helt utrolig herlig å følge deg. Gleder meg til å treffe Levi og deg. Stooor klem❤️🤗

  10. Gratulerer så mye til dere begge, og så nydelig han er<3 Ønsker dere lykke til videre og med operasjonen som kommer etter hvert! Heier på Levi, og dere❤️
    Klem

  11. Gratulerer så mye med verdens nydligste gutt <3 Han er heldig som får deg som mamma <3 Sender titusenvis av klemmer til deg og lille Levi. Stor klem fra meg og Per Christian

  12. Gratulerer så utrolig mye ❤ For en fantastisk nydelig gutt dere har fått – han er er heldig som har kommet til nettopp dere. En kjærlig familie. For en styrke dere viser, og så fint det er å få følge dere på bloggen 😀
    Lykke til med alt dere står i og at dere tar en dag (en time?) av gangen er nok smart 😊 Vakker gutt❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top